Ved å legge inn informasjon om selskapet ditt som tidligere anbudsbesvarelser, generell informasjon og andre dokumenter knyttet til selskapet deres, vil Cobrief AI bruke innholdet aktivt når den skriver tekster for deg. I denne artikkelen går vi gjennom hvordan man legger inn dokumenter, samt hva som er lurt å inkludere.
Kunnskapsbasen
I kunnskapsbasen finner du flere seksjoner for personalisering av innholdsgenereringen i Cobrief. Det inkluderer et bibliotek med relevante dokumenter om selskapet, en seksjon med tekstlig informasjon om selskapet, og en seksjon for vareplukk.
Opplasting i biblioteket
Alle selskapsdokumentene dine lever i biblioteket. Dette finner du under «Bibliotek» i innstillingene. Her har vi fire ulike menypunkter for ulike typer innhold.
Formelle dokumenter
Her kan du laste opp og holde oversikt over formelle dokumenter som skal gjenbrukes i anbudsprosesser. Disse er typisk knyttet til kvalifikasjonskrav i konkurransene, og omfatter blant annet firmaattester, skatteattester og kredittvurderinger.
Tidligere besvarelser
Har du svart på anbud utenfor Cobrief, og ønsker å legge inn besvarelsene? Da velger du «Last opp besvarelse», søker opp konkurransen og laster opp dokumentene her.
NB: Se «Annet innhold» under om du ønsker å laste opp for et ikke-offentlig anbud.
Produktregister
Annet innhold
Her kan du laste opp andre dokumenter som ikke er knyttet til en spesifikk besvarelse. Om du har dokumenter fra private anbud, kan du også laste de opp her.
Eksempler på dokumenter som kan være nyttige:
Presentasjon av deres selskap med f.eks. deres verdier, metodikk og overordnet kompetanse.
CV-er.
Referanseprosjekter.
Ditt selskap
I seksjonen for «Ditt selskap» legger du inn informasjon som Cobrief AI bruker som kontekst når det skal genereres besvarelser og svares på spørsmål. Du kan samtidig legge inn egne tekspreferanser for selskapet, for å sikre at besvarelsene passer med hvordan ditt selskap ønsker å formulere dere.
Vareplukk
Les mer om seksjonen om vareplukk og utflylling av priskjema med AI i en egen hjelpeartikkel.